loading...
یاصاحب الزمان ادرکنی
ali بازدید : 98 جمعه 22 دی 1391 نظرات (3)

به نام آنکه یادش آرامش دلهاست

ای کاش ماهم باشهیدان به سوی خداپرمیکشیدیم

      حال عجیبی دارم نمیدانم چه حال است تازگیابه فکرشهداشدم باورم نمی شودکسی که این همه گناه ومعصیت کرده یک روزه تغییرکندوعاشق شهداشودحال زیبایی است دیگربه فکر این نیستم که چه جوری برای کارهایه اشتباهم درمقابل دیگران بهانه های الکی  بیارم ازوقتی باشهداشدم انگاریک کسی حواسش به من است تادست ازپاخطانکنم انگاریک کسی بهم میگه دیگه وقت بازگشت به سوی خداست ومن درپاسخ به این حس میگویم میخواهم ولی نمیتوانم کسی نیس دراین راه یاریم کند

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ریحانه در تاریخ 1391/10/30 و 14:17 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش خوبی؟
همه گناهکاریم ...ولی دلیل نمیشه لطف خدا رو فراموش کنیم ..
مطالبت عالی بود ..موفق باشیشکلکشکلک

این نظر توسط پروانه های محبت در تاریخ 1391/10/24 و 19:19 دقیقه ارسال شده است

با سلام وبلاگ بسیار محتوایی دارید...
شکلک
ولی دیگر وبلاگ من بروز نمیشود. من شمارا لینک کردم واگر مایل بودید میتونید وبلاگ من رو هم لینک کنید ویا اگر اپ هستید اطلاع دهید.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
اللهم عجل الولیک الفرج برای سلامتی آقاامام زمان صلوات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرشمادررابطه باوبلاگم چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 128
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 155
  • بازدید ماه : 126
  • بازدید سال : 701
  • بازدید کلی : 42,752
  • کدهای اختصاصی

    مترجم سایت

    مترجم سایت

    ویکیواخبارکد صلوات شمار برای وبلاگ