loading...
یاصاحب الزمان ادرکنی

کمک

ali بازدید : 186 یکشنبه 20 اسفند 1391 نظرات (0)

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآی شهدا منو ببخشین دستمو بگیرین به خدا دیگه روم نمیشه از آقا از خدا کمک بخام توروخدا شما کمکم کنین فقط میخام بهم بگین چیکارکنم به خدا خسته شدم از بس گناه کردم میدونم همیشه همین حرفو میزنم ولی بازم میزنم زیرش ایدفه فرق میکنم فقط یک کمکی میخام یه کسی که بتونم بهش تکیه کنم روم بشه به خدا بگم همچین کسی کمکم کرده من که دیگه روم نمیشه به آقا امام زمان بگم ایدفه از شما خواهش میکنم وساطتتمو پیش آقا بکنین بگین فقط یه بار دیگه بهم فرصت بدن خواهش میکنم خسته شدم از گناه خسته شدم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اللهم عجل الولیک الفرج برای سلامتی آقاامام زمان صلوات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرشمادررابطه باوبلاگم چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 128
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 145
  • بازدید ماه : 116
  • بازدید سال : 691
  • بازدید کلی : 42,742
  • کدهای اختصاصی

    مترجم سایت

    مترجم سایت

    ویکیواخبارکد صلوات شمار برای وبلاگ