loading...
یاصاحب الزمان ادرکنی
ali بازدید : 82 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (1)

نویسنده:یک گنهکار

سلام آقاجون خسته شدم ازبس گناه کردم دیگه کاری نیست که نکرده باشم نمیدانم چگونه ازاین باتلاق بیام بیرون من به کمک نیازدارم آقامیگن شمابه همه کمک میکنین میدونم من گنهکارترازاونیم که بخواهم ازشماکمک بخوام ولی آقایک فرصت دیگه بهم بده خواهش میکنم قول میدم توبه کنم کی گفته شمافقط ماله بچه مسلموناهستین یعنی ماگنهکارادل نداریم.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ریحانه در تاریخ 1391/10/23 و 10:46 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش خوبی؟
خوش میگذره؟


کد امنیتی رفرش
درباره ما
اللهم عجل الولیک الفرج برای سلامتی آقاامام زمان صلوات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرشمادررابطه باوبلاگم چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 128
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 139
  • بازدید ماه : 110
  • بازدید سال : 685
  • بازدید کلی : 42,736
  • کدهای اختصاصی

    مترجم سایت

    مترجم سایت

    ویکیواخبارکد صلوات شمار برای وبلاگ